Trafne notatki

customer experience – jak dbać o to, by klienci wracali?

Dawno nie zajmowałam się tutaj tematami typowo marketingowymi, i chyba czas najwyższy poświęcić im chwilę także na blogu trafna.pl. Zaczniemy, jak zwykle na przekór, bo od zagadnienia, które jednak w większości aspektów, wykracza poza możliwości związane z copywritingiem czy wizerunkiem w social mediach – od […]

projekt YouTube.

Od dawna przymierzałam się do wprowadzenia pewnych zmian w mojej działalności online. Ze względu na rozwijającą się firmę, konieczność budowania profesjonalnego portfolio i dostosowania odpowiednich treści na stronie trafna.pl, stwierdziłam, że najwyższy czas rozdzielić to co związane z moją pasją, stylem życia, a to co […]

Magia września – organizacja i planowanie.

Nie ukrywam, że w tym roku wyczekiwałam września wyjątkowo niecierpliwie. Nie tylko ze względu na rozleniwiającą, wakacyjną atmosferę, utrudniającą efektywną pracę, czy też przez te okrutne upały, czyniące Grenlandię moim wycieczkowym marzeniem. Głównie chodziło o powrót do rutyny, nie tylko mojej osobistej, ale przede wszystkim […]

Jak opisać zapach? Porozmawiajmy o perfumach.

Sztuka chwytania zapachów w słowa jest trudna. Jednak nie ze względu na jej specyfikę czy też konieczność posiadania wyjątkowych umiejętności, ale przez przedziwną blokadę, którą posiada większość ludzi. „Nie umiem opowiadać o zapachach” – gdybym miała dostać 5zł za każdym razem, gdy słyszałam to zdanie, […]