copywriting lifestyle

nowa trafna.pl – firma, slow life, copywriting.

Nadszedł czas na zmiany, a w zasadzie na zakomunikowanie Wam tych nowości, które wydarzyły się u mnie w ciągu ostatnich miesięcy. Większość zmian dotyczących trafna.pl, sygnalizowałam Wam już od jakiegoś czasu na mediach społecznościowych. I podejrzewam, że wielu z Was już od dawna wie, co to za przełomowe wydarzenie nastąpiło w moim życiu. Tym, którzy to przegapili – spieszę z wyjaśnieniami.

 

Otóż założyłam własną firmę. Przymierzałam się do tego już od dłuższego czasu, jednak do ostatniej chwili wahałam się i zastanawiałam się, czy aby na pewno dobrze robię. Lecz jak zostałam postawiona przed wyborem pracy na kolejnym etacie (tym razem w biurze w dużej firmie produkcyjnej), i stania się swoim własnym szefem, wiedziałam, że decyzja jest oczywista.

I tak właśnie, ostatnie miesiące poświęciłam na wszelkie formalności związane z założeniem firmy, a także na przygotowanie ofert i zadbanie o stałych klientów. Wszystkich tych, którzy myślą, że rozkręcanie własnego biznesu to same przyjemności, od razu sprowadzam na ziemię – owszem jest to ogromna satysfakcja, jednak również ciężka praca. Ale o tym, opowiem Wam przy okazji innego artykułu.

 

Trafna – Copywriterka

 

Czym zajmuje się moja firma? Tym, co sprawia mi najwięcej przyjemności, czyli pisaniem. Jestem copywriterką, ale także udzielam pomocy i konsultacji z zakresu social media marketingu i kreowania wizerunku. Obecnie, ekspertów w tych dziedzinach jest całkiem sporo, jednak mało kto stara się przy tym pozostać autentycznym. Większość jest związana z wielkimi agencjami kreatywnymi, które reprezentują styl i tendencje, dalekie od moich przekonań i filozofii.

Nie angażuję się w projekty, które mnie nie przekonują. Szczególnie w te nastawione na powtarzanie fraz pozycjonujących, z których wychodzi jeden wielki bełkot, zamiast sensownego przekazu.

Wielokrotnie zdarzało mi się, że klient podsyłał mi do korekty teksty przygotowane przez speców od pozycjonowania. Dlaczego? Ponieważ po prostu nie dało się ich czytać. I co z tego, że dzięki kluczowym frazom, ruch na stronie będzie większy, skoro tych co tam się pojawią odstraszą banalne, niepoprawne czy też nieskuteczne teksty? To zupełnie nie mój styl, dlatego unikam takich zleceń.

 

Staram się współpracować z firmami, które związane są z moimi pasjami, bądź reprezentują bliskie mi wartości. Codziennie udowadniam moim klientom, że świadome życie, pasje i ideologię slow life, można połączyć z biznesem i odnosić dzięki temu sukcesy.

Co z blogiem trafna.pl?

 

Tak jak już zauważyliście, część blogowa jak najbardziej pozostała i dalej będę ją rozwijać. Od dziś trafna.pl, to po prostu nie tylko miejsce do wyrażania moich poglądów, opisywania zapachowych fascynacji czy przedstawiania przygody z tajnikami slow life, teraz jest to także moja wizytówka, podkreślająca to jakimi wartościami kieruję się w życiu zawodowym i osobistym.

 

Jak nazywa się moja firma?

 

Na pewno bardzo Was zaskoczę nazwą firmy. Jest wyjątkowo oryginalna, zdumiewająca, a brzmi ona… trafna.pl!

 

Jestem bardzo ciekawa jak rozwinie się moja przygoda z własnym biznesem, i tego jakie inspirujące projekty uda mi się zrealizować w przyszłości. Bez wątpienia jednak, jesteście świadkami kolejnego przełomowego momentu w moim życiu zawodowym i bardzo się cieszę, że mogę się nim Wam pochwalić.

Zachęcam Was do obserwowania trafna.pl na Instagramie oraz Facebooku, zwłaszcza że to właśnie tam najwięcej się u mnie dzieje!
–> Instagram <–
–> Facebook <-

Autor

Pełnoetatowa copywriterka kierująca się zasadami slow life. Miłośniczka świata zapachów, która uciekła z Warszawy i otworzyła własną firmę.